Informacije o uslovima kupovine
Saznaj više

Zauvek Protiv Testiranja Na Životinjama

ZAUVEK PROTIV TESTIRANJA NA ŽIVOTINJAMA
ŠTA JE SLEDEĆE U NAŠOJ KAMPANJI ZA OKONČANJE TESTIRANJA KOZMETIKE NA ŽIVOTINJAMA?
PORUKA ORGANIZACIJE “CRUELTY FREE INTERNATIONAL”
The Body Shop i Cruelty Free International su u oktobru prikupili 8,3 miliona potpisa širom sveta, koji su potom dostavljeni u sedište Ujedinjenih nacija u Njujorku, kao apel za okončanje testiranja kozmetika na životinjama na globalnom nivou.

Ovi potpisi predstavljaju najnoviju prekretnicu u borbi, koju već više o 30 godina vode Cruelty Free International i The Body Shop, prvi međunarodni kozmetički brend koji sprovodi kampanju protiv testiranja na životinjama u kozmetičke svrhe.

“Znamo da ovo ne bismo postigli bez vas. Ostalo je još mnogo posla, ali uz vašu neprestanu podršku znamo da ćemo pobediti.”

Majkl Tju (Michelle Thew)
Izvršni direktor (CEO), Cruelty Free International
ŠTA JE FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING?
Naša globalna kampanja „Zauvek protiv testiranja na životinjama“ je način na koji sprovodimo u delo našu posvećenu borbu za prava životinja – radimo na tome da se širom sveta zabrani testiranje kozmetike na životinjama… zauvek. Oko 80% zemalja nema nikakve zakone o testiranju na životinjama, što je i razlog zašto nismo prestali da se borimo za prava životinja od 1989. godine. Radimo na tome zajedno sa našim kupcima i Organizacijom “Cruelty Free International”, a naša Kampanja “Zauvek protiv testiranja na životinjama” doprinosi da se zauvek iskoreni testiranje kozmetike na životinjama, da životinje više ne bi morale da pate za našu lepotu.

Sudeći po podacima Cruelty Free International, svake svakcijate godine širom sveta se preko 500.000 životinja koristi u svrhe testiranja kozmetike, iako postoje alternativne opcije testiranja koje mogu da spreče patnju kako životinja, tako i potrošača. Testovi koji se ne sprovode na životinjama često su delotvorniji, pouzdaniji i brži i dokazuju da je okrutno postupanje prema životinjama potpuno nepotrebno. Pridružite nam se na ovom putovanju, na kojem podstičemo sve više zemalja da zabrane testiranje kozmetike na životinjama.

Zahvaljujemo se na podršci, do sada smo prikupili 8 miliona potpisa za našu kampanju da bismo zauvek okončali testiranje kozmetike na životinjama.
ŠTA SMO DO SADA POSTIGLI...
1998
Prateći ovu našu trajnu kampanju, Vlada Ujedinjenog Kraljevstva je zabranila testiranje kozmetičkih proizvoda i sastojaka na životinjama.


2003
Kampanja kompanije The Body Shop i BUAV (Britanska unija za ukidanje vivisekcije, sada Cruelty Free International) doprinela je da se u Evropskoj uniji zabrani testiranje kozmetičkih proizvoda na životinjama.


2009
Evropska unija sprovodi zabranu testiranja kozmetičkih sastojaka na životinjama.


2013
Slavimo istorijski događaj. Prodaja i uvoz proizvoda i sastojaka testiranih na životinjama su zabranjeni, što upotpunjava zabranu EU. U našoj kampanji zajedno sa Cruelty Free International prikupljeno je milion potpisa.


2017
Prikupili smo 3 miliona potpisa u našoj kampanji sa Cruelty Free International.


2018
Prikupili smo 8 miliona potpisa u našoj kampanji sa Cruelty Free International. Našu peticiju za zabranu testiranja kozmetike na životinjama širom sveta odneli smo u sedište Ujedinjenih nacija.
KAKO TESTIRAMO NAŠE PROIZVODE?
Naši proizvodi se podvrgavaju obimnom ispitivanju da bi bili bezbedni, delotvorni i prihvatljivi za životinje. Primenjujemo tri glavna metoda ispitivanja, a to su kompjuterska analiza podataka, ispitivanje na tkivu proizvedenom u laboratoriji i testiranje na maloj površini ljudske kože:
1.
In-silico analiza (kompjuterska) koristi dostupne, postojeće podatke koji nam pomažu da ocenimo adekvatnost sličnih materijala putem ekstrapolacije.
2.
Koža proizvedena u laboratoriji uzgaja se od ćelija ljudske kože. link za video: https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=MPn3UUTxjEk Ona nam omogućava da vršimo bezbednosne provere na ćelijama koje reaguju bukvalno isto kao ljudska koža, bez povređivanja bilo ljudi, bilo životinja.
3.
Najzad, da bismo obezbedili dobru toleranciju kod ljudi, često testiramo naše proizvode na maloj površini kože. To podražumeva nanošenje veoma male količine proizvoda na ljudsku kožu, da bi se utvrdilo da li je proizvod bezbedan i delotvoran, obično u krajnjoj fazi testiranja nove formule.
4.
Takođe vršimo kontrolisana ispitivanja kod ljudi, kada se naši proizvodi testiraju i u pogledu kompatibilnosti kože i delotvornosti kozmetike, pod nadzorom medicinskih stručnjaka kada je to potrebno.
Sve kozmetičke kompanije mogu usvojiti ovakve metode za testiranje koji su prihvatljivi za životinje. Upravo za ovo se zalažemo širom sveta pomoću kampanje „Zauvek protiv testiranja na životinjama“.